E-Ticarette Satış ve Müşteri Deneyimi İçin İletişim Çözümleri

Etkinliğin Konusu

Eğitim

Etkinlik Alt Konusu

Tarih

29.09.2025 11:00 - 29.09.2025 14:00

Etkinlik İçeriği

Müşteri Deneyimi Önemi Ürün satmanın ötesinde, siparişten teslimata kadar müşteriyi özel hissettirmek. SMS Çözümleri Anında bilgilendirme Kampanyaların güvenli ve İYS’ye uygun gönderimi Bulut Santral Tüm çağrıların tek merkezden yönetimi Kurumsal iletişim altyapısı ile müşteri güveni Bağlılık ve Güven Her temas noktasında memnuniyet sağlamak Müşteriyle bağı sürekli güçlü tutmak

Etkinlik Canlı Yayın Linki

Etkinlik Tanıtım Linki

https://www.ticimax.com/egitim/e-ticarette-satis-ve-musteri-deneyimi-icin-iletisim-cozumleri/

Diğer Etkinlikler

  • 29 Eylül