Etkinliğin Konusu
Eğitim
Etkinlik Alt Konusu
Tarih
30.10.2025 11:00 - 30.10.2025 14:00
Etkinlik İçeriği
Dijital Marka Yönetimine Giriş Marka kimliği ve dijital dünyada konumlandırma Marka algısı ve dijital itibar yönetimi Hedef Kitle Analizi Dijital kullanıcı davranışları Persona oluşturma ve segmentasyon Dijital Platformlarda Marka Stratejisi Sosyal medya, web sitesi ve içerik yönetimi Çok kanallı marka deneyimi oluşturma Dijital Reklam Türleri Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads Programatik reklamcılık ve yeniden hedefleme (remarketing) İçerik Stratejileri Storytelling (hikâyeleştirme) Görsel, video ve etkileşimli içerikler Performans ve Ölçümleme KPI ve ROI belirleme Google Analytics ve diğer analiz araçları Trendler ve Yenilikler Influencer pazarlama Yapay zekâ destekli reklam çözümleri Metaverse ve yeni nesil marka deneyimleri